loading...
niketablighat.ir
نیلوفر بازدید : 110 جمعه 13 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

استوری اینستاگرام چیست

 

 

Image result for ‫استوری در اینستاگرام چیست‬‎

 

داستان کوتاه

استوری اینستاگرام در واقع یک داستان کوتاه است. یک داستان که به کمک مجموعه‌ای از تصاویر و فیلم‌ها روایت می‌شود و می‌تواند تمام اتفاقاتی که نهایتاً در طول ۲۴ ساعت برای یک فرد میافتد را به تصویر بکشد. در طول این ۲۴ ساعت، هر کسی که شروع به تماشای استوری شما بکند، به ترتیب زمان و از ابتدا تا انتها، این تصاویر و ویدئوها را خواهد دید و در واقع، تمام وقایع ثبت شده توسط شما را مرور می‌کند.

 

 افکت‌

همه‌چیز به همین ختم نمی‌شود. در استوری می‌توان تصاویر و ویدئوها را با افکت‌های مختلف جذاب کنید، شکلک‌های مختلف روی آنها بیندازید، رنگ‌آمیزی‌شان کنید و … در واقع آنقدر امکانات زیادی در اینستاگرام استوریز در اختیار شما خواهد بود که شاید احساس کنید یک کانال تلویزیونی دارید و می‌توانید هر آنچه بخواهید را به مخاطبان خود بگویید. دیگر فقط خلاقیت شماست که اهمیت دارد

 

یک مثال جالب از داستان های اینستاگرامی

فرض کنیم که شما قرار است فردا صبح، با دوستان خود به کوه بروید. (اگر صفحه اینستاگرام شما مربوط به کسب و کارتان است، به جای کوه می‌توانید موقعیتی را فرض کنید که قرار است یک محصول جدید را معرفی کنید.) دقیقاً همینجاست که استوری اینستاگرام به کار شما خواهد آمد.

 

شما وقتی که سوار بر ماشین، به سمت کوه می‌روید، داستان خود را با یک تصویر سلفی از خودتان و دوستانتان آغاز می‌کنید. عکس بعدی هم زمانی است که بچه‌ها مشغول بالا رفتن از کوه هستند و شما آنها را به تصویر می‌کشید. بعد عکس غذا. بعد هم سخنرانی چند ثانیه‌ای یکی از دوستانتان. و همینطور با افزودن مداوم عکس‌ها و فیلم‌های مختلف، کم کم این داستان را کامل می‌کنید و مخاطبان خود را سرگرم می‌کنید. تا زمانی که وقت خداحافظی است و عکسی می‌گیرید که همه دوستان کوه‌نورد شما، در پایین کوه مشغول دست تکان دادن به دوربین هستند. و به این ترتیب داستان شما به پایان می‌رسد.

 

استوری‌های اینستاگرام دقیقا چقدر محبوبیت دارد؟

آماری که می‌خواهم در ادامه به شما بدهم، واقعاً مبهوت‌کننده است و فکر می‌کنم برای مجاب کردن شما به استفاده از استوری های اینستاگرام، به تنهایی کافی باشد. اما قبل از ارائه آمار، یک توضیح کوتاه لازم است. قابلیت استوری اینستاگرام، بر اساس یک اپلیکیشن به نام Snapchat طراحی شده است و فقط تعدادی امکانات جدید به آن اضافه شده است.

 

برای ایجاد یک استوری در اینستاگرام و ارسال عکس و ویدیوهای با تاریخ انقضای 24 ساعته در اکانت خود مراحل زیر را طی کنید

 

آیکون دایره حاوی علامت “بعلاوه” موجود در گوشه بالا و سمت چپ محیط اپلیکیشن اینستاگرام را لمس کنید. همچنین اگر در بخش فید (Feed) اینستاگرام باشیم، با کشیدن انگشت خود به سمت چپ می‌توانید به قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) دسترسی یابید.

حال آیکون دایره موجود در بخش زیرین صفحه را انتخاب کنید تا بتواند یک عکس یا ویدیو را ضبط نمایید. به منظور ضبط ویدیو باید انگشت خود را بر روی این آیکون قرار داده و نگه دارید. همچنین این امکان وجود دارد که ویدیو یا عکسی را از گالری دستگاه خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب فایل مورد نظرتان، می‌توانید با استفاده از آیکون سیاه رنگ حاوی حروف انگلیسی به پست مورد نظرتان نوشته اضافه کنید. با استفاده از آیکون مشکی رنگ حاوی نماد مداد هم می‌توانید به پست مد نظر نقاشی اضافه کنید. پس از اعمال تغییرات مناسب، با انتخاب گزینه Done وارد مرحله بعدی شوید.

Cancel 

با انتخاب گزینه Cancel در این مرحله می‌توانید از اشتراک‌گذاری آن صرف نظر کنید. با انتخاب آیکون حاوی فلش رو به پایین موجود می‌توانید پست مورد نظر را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید. به منظور اشتراک گذاری پست در استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) کافیست که آیکون دایره حاوی تیک موجود را انتخاب کنید.

 

 

نیلوفر بازدید : 64 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

راههای الفت بیشتر در زوجین

 

Image result for ‫روش های افزایش کشش جنسی در همسر‬‎

 

 

واقعاً رابطه‌جنسی چیست که اینقدر همه در آن مشکل دارند؟ و چرا همیشه به نظر می‌رسد که دیگران زندگی جنسی بهتر از شما دارند؟

 

آنها هم با همان مشکلاتی که شما دارید، دست و پنجه نرم می‌کنند. آنهایی که رابطه‌جنسی بهتری با همسرانشان دارند، یا سنشان بیشتر است و یا رابطه‌شان طولانی‌تر. پس ریلکس باشید، برای رسیدن به آن نقطه مسیر طولانی در پیش دارید. اما رضایت جنسی تصادفی به وجود نمی‌آید. کارهای زیادی باید انجام دهید.

 

ارگاسم

برای من خیلی جالب است که چطور رابطه‌جنسی می‌تواند هم ارتباط قوی احساسی و خلسه ارگاسمی فوق‌العاده ایجاد کند و هم در عین حال خیلی ساده جدایی، تنهایی و خجالت برایتان به همراه داشته باشد. همه اینها به این نکته ختم می‌شوند: رابطه‌جنسی چیزی بیشتر از یک عمل است. یک استعاره است. اینکه چطور رابطه جنسی برقرار می‌کنید تا حد زیادی نشان می‌دهد چطور زندگی می‌کنید، و اینکه چطور زندگی می‌کنید چیزهای زیادی درمورد رابطه جنسی تان بازگو می‌کند.

 

 

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سالها تجربه در تبلیغات اینترنتی آنلاین tablighegostarde.ir pop-ad.ir tablighateonline.ir http://niketablighat.ir/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 482
  • بازدید ماه : 620
  • بازدید سال : 2,552
  • بازدید کلی : 21,284