loading...
niketablighat.ir
نیلوفر بازدید : 3676 پنجشنبه 23 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

آموزش تگ کردن افراد

 

حتما مشاهده کرده‌اید که با لمس روی بعضی از عکس‌های ارسال‌شده در اینستاگرام، چند نام برچسب‌مانند روی آن ظاهر می‌شود. این امر برای درج پروفایل افراد حاضر در عکس به کار می‌رود. این عمل، یعنی ثبت اکانت یک شخص در عکس، تگ کردن افراد نامیده می‌شود.

 

Tag People


برای این کار و تگ کردن افراد در عکس‌های خودتان کافی است هنگام ارسال پست، گزینه‌ی Tag People را انتخاب کنید و با لمس روی صورت شخص یا هر مکان دلخواه از عکس، آی‌دی پروفایل شخص یا پیج مورد نظر را به آن بچسبانید. به همین سادگی حساب کاربری واردشده، روی عکس مورد نظر درج خواهد شد. اگر قصد تگ کردن کاربری را در استوری دارید نیز کافی است به کمک ابزار نوشتار در استوری، آی‌دی او را با قرار دادن @ در ابتدا تایپ کنید. با انجام اینکار متن تایپ شده به‌صورت خودکار به آی‌دی لینک شده تبدیل می‌شود.


هشتگ چیست؟ فواید و کاربرد آن


آمورش منشن کردن افراد: علامت @ در اینستاگرام به نوعی نقش لینک‌دهنده به اکانت‌ها را دارد. برای مثال نام ‌کاربری ما در اینستاگرام pop-adاست. برای آنکه شخصی را به پیج ما هدایت کنید، کافی است علامت @ را در ابتدای نام ‌کاربری قرار بدهید و به‌صورت pop-ad@ آن را وارد پست یا کامنت کنید. بعد از ارسال، این عبارت تبدیل به لینکی آبی رنگ می‌شود که با کلیک روی آن مستقیما به صفحه‌ی زومیت منتقل خواهید شد.

 

 

 تگ و منشن کردن


این ۲ موضوع یعنی تگ و منشن کردن یک شخص در یک پست یا کامنت، حکم اطلاع‌رسانی برای صاحب آن اکانت را نیز خواهند داشت. به این معنا که اگر شما در یک عکس، پست یا کامنت، شخصی را منشن یا تگ کنید، آن شخص به محض آنلاین شدن پیغامی دریافت خواهد کرد و از اینکه شما او را تگ یا منشن کرده‌اید با خیر می‌شود. این موضوع زمانی کاربرد خواهد داشت که قصد جواب دادن به کامنت فردی را داشته باشید و با این امکان، بتوانید او را از جواب ارسال‌شده توسط خودتان آگاه کنید

این مقاله نیز به اتمام رسید
نیلوفر بازدید : 86 چهارشنبه 22 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

Image result for ‫معرفی هشتگ‬‎

 

چندی از هشتگ

ساده‌ترین مثالی که می‌توان برای تعریف هشتگ به کار برد، طبقه‌بندی یا Category است. همان‌طور که در سایت‌ها، پست‌ها دسته‌بندی خاصی دارند (بازی، نرم‌افزار و...) پست‌های اینستاگرام نیز می‌توانند به کمک هشتگ‌‌ها، موضوع خود را مشخص کنند و در جستجوها به آسانی پیدا شوند. این موضوع با کمک کاراکتر # انجام می‌شود،

 

کاراکتر

به این معنا که با قرار دادن این کاراکتر در ابتدای کلمات، می‌توان آن‌ها را به یک دسته‌بندی برای پست تبدیل کرد. برای مثال اگر می‌خواهید عکسی از کاور آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی که برای سریال شهرزاد خوانده است منتشر کنید، می‌توانید در متن پست از این هشتگ‌هایی مانندزیر استفاده کنید

  • (Chavoshi #Shahrzad# یا هشتگ فارسی #چاوشی #شهرزاد)

به کمک این دو کلمه، شما دو دسته‌بندی متفاوت برای عکس خود مشخص کرده‌اید. حال اگر کاربران دیگر در بخش جستجوی هشتگ‌ها، کمله‌ی Chavoshi یا شهرزاد را وارد کنند عکس‌ شما نیز در لیست بلندبالای نتایج خواهد آمد.

 

حال که با تعریف هشتگ‌ها آشنا شدیم بهتر است نگاهی به دلایل اهمیت آن نیز داشته باشیم. هشتگ‌ها از ارزش و کاربرد بسیار بالایی برخوردارد که می‌توان از میان دلایل آن به ۳ مورد زیر اشاره نمود

 

 

  • دلیل اول


  •  آنکه شما با جستجوی کلمه‌ای مانند CAT در بخش حساب‌های کاربری، تنها صفحه‌هایی را خواهید یافت که صرفا به گربه‌ها پرداخته‌ و به نوعی از کلمه‌ی cat در نام کاربری خود استفاده کرده‌اند. در حالی که ممکن است میلیون‌ها عکس دیگر وجود داشته باشد که کاربران دیگر در صفحه‌ی شخصی خود قرار داده باشند. به کمک هشتگ‌ها آن عکس‌ها نیز از چشم شما دور نخواهند ماند


  • دلیل دوم


  •  سرعت‌عمل بالای هشتگ‌ها است به‌طوری که در اکثر برنامه‌های تلوزیونی زنده شاهد استفاده از این موضوع هستیم. به کمک هشتگ‌ها، می‌توان به سرعت کلمه یا موضوعی را در بین تمام کاربران اینستاگرام جستجو کرد. یک موتور جستجو برای اینستاگرام را تصور کنید با این تفاوت که نتایج آن بر خلاف گوگل که مدتی طول می‌کشد تا در موتور جستجو ثبت شوند، به‌صورت آنی و تنها ۱ ثانیه بعد از ارسال پستی با هشتگ مورد نظر، نمایش داده خواهد شد.

نیلوفر بازدید : 69 چهارشنبه 22 خرداد 1398 نظرات (0)

 

Image result for ‫فیلترینگ توییتر‬‎

 

 چارچوب و قانون


مقوله فیلترینگ براساس یک چارچوب و قانون مشخص که مصوب مجلس است در کشور اعمال و مکانیزم انجام فیلترینگ در کارگروهی که در دادستانی کل کشور است مشخص می‌شود. ضمن اینکه جدا از تصمیم‌گیری‌هایی که در این خصوص توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اتخاذ می‌شود، براساس قوانین مدنی کشور قضات هم می‌توانند در این خصوص تصمیم‌هایی اتخاذ کنند. کارگروه ناقض اختیارات مرجع قضایی نیست. البته به لحاظ حقوقی تردید‌هایی در خصوص اینکه مرجع قضایی یک شهر یا کشور می‌تواند حکم به مسدود‌سازی یک سرویس عمومی دهد وجود دارد،

 

 قوه قضائیه

در برخی مواقع به موضوع پیشگیری از انجام یک جرم استناد و بر همین اساس اعلام می‌کندکه من مختار هستم مستقیم وارد و یک شبکه را فیلتر کنم. در کشور ما برای فیلتر شدن سرویس‌ها دو نوع مسأله وجود دارد. یک مسأله حاکمیتی و دیگری هم مسأله فرهنگی و اخلاقی. شبکه اجتماعی مانند توئیتر شبکه‌ای با مطالب غیراخلاقی وغیر فرهنگی نیست و مقوله فیلترینگ توئیتر بواسطه موضوعات حاکمیتی انجام شده است.

 

یک گام دیگر تا رفع فیلتر توییتر

امروز به جز اینستاگرام، تمام شبکه‌های اجتماعی خارجی پرطرفدار در ایران مسدود هستند. همین موضوع سبب شده تا در گذر زمان، کاربران ایرانی همواره کوچ دسته جمعی از پلتفرمی به پلتفرم بعدی را تجربه کنند که آخرین مورد آن، مهاجرت از وایبر به تلگرام بود. تکلیف کوچ بعدی مشخص نیست و هیچ‌کس نمی‌داند مقصد بعدی کجاست اما این واقعیت مشخص است که اگر شبکه‌های اجتماعی بیشتری در ایران در دسترس بودند، تمرکز کاربران هم اینچنین روی یک بستر قرار نمی‌گرفت.

 

موفق باشید

نیلوفر بازدید : 84 دوشنبه 20 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

Image result for ‫درباره یوتیوب‬‎

یوتیوب از چه زمانی در ایران فیلتر شد ؟

 

 این وب سایت از سال 2005 در ایران فیلتر شده و کاربران ایرانی قادر به استفاده از آن نیستند. «آموزش دانلود از یوتیوب» راهکاری است. که اخیرا برای ایرانی ها در دسترس قرار گرفته. یوتیوب حتی از فیسبوک هم محبوب تر است.

YouTube توسط شرکت پی پل در سال 2005 ایجاد شد. محل اصلی این شرکت سان برونو، کالیفرنیا است


خدمات اصلی یوتیوب


کاربران در YouTube به خدماتی چون: بارگذاری، مشاهده و اشتراک گذاری ویدئو دسترسی دارند و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و HTML5 انواع ویدئوها مانند کلیپ های فیلم، کلیپ های تلویزیون و کلیپ های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ ها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را نمایش می دهد.

 

 

 

ویدئوهای سه بعدی


همچنین این وب گاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می توان در پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، وی، و ایکس باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این وب گاه به صورت یک نرم افزار بر روی پلت فرم اندروید نیز در دسترس است.

 

 

موید باشید

نیلوفر بازدید : 114 یکشنبه 19 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

Image result for ‫افزایش لایک instagram‬‎

 

استفاده از اکانت فیس بوک و اینستاگرام:

 یکی از راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام، اتصال اکانت فیسبوک و اینستاگرام است. چرا که اصولا 3 درصد از افرادی که شما را در فیسبوک دنبال می‌کنند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد.

-استفاده از عکس‌های ترکیبی برای افزایش لایک اینستاگرام: مطالعات نسان داده‌اند که عکس‌های ترکیبی با اقبال بیشتری در اینستاگرام روبرو هستند. برای ترکیب عکس‌ها می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Diptic استفاده کنید و چند عکس را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس‌های شما جذابیت بیشتری داده و لایک بیشتری می‌گیرید.

-زمان مناسب پست گذاشتن:

 شنبه‌ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، تعداد بیشتری از کاربران آنلاین هستند. همچنین روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بین ساعت‌های ۳ تا ۴ بعد از ظهر، نیز زمان مناسبی برای پست گذاشتن است.

-افزایش فالوور اینستاگرام = افزایش لایک اینستاگرام:

 برای افزایش لایک اینستاگرام، فالوورهای خود را افزایش دهید. استفاده از عکس‌های با کیفیت، عکس‌های چالشی و داشتن پروفایل کامل، از نکاتی است که باعث می‌شود فالوورهای بیشتری به دست آورید. البته خرید فالوور ایرانی و استفاده از ربات-های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور اینستاگرام به شکل مقطعی است.

کامنت بگذارید

 اگر به دنبال افزایش لایک اینستاگرام هستید باید به طور فعال با دیگران رابطه داشته و برای عکس‌ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذارید. با نظر گذاشتن، کاربران دیگر بیشتر ترغیب می‌شوند که به سراغ شما بیایند.

صاحبان حساب‌هایی با تعداد فالوور بسیار اغلب از 4 ترفند اساسی بارها و بارها استفاده کرده‌اند. این ترفندها عبارتند از:

 

1-پست گذاشتن به صورت پیوسته و مداوم.
2-استفاده از تصاویر با کیفیت به عنوان دومین ترفند اینستاگرام.
3-نوشتن زیرنویس‌های شخصی به عنوان سومین ترفند اینستاگرامی.
4-آگاهی از بازار هدف و مشارکت با آنها و بازاریابی در اینستاگرام.

نیلوفر بازدید : 148 شنبه 18 خرداد 1398 نظرات (0)

تخته چوب هوشمند

 

 

 

Image result for ‫تخته چوب هوشمند‬‎
 

نمایشگاه کالاهای مصرفی دیجیتال یا CES از ۸ ژانویه آغاز به کار کرده‌است. در طول روز اول نمایشگاه، از دستاورد‌ها و نوآوری‌های بسیار زیادی رونمایی شد اما شاید یکی از جالب‌ترین آنها یک تخته چوب هوشمند باشد.

پنل چوبی هوشمند Mui یک نمایشگر هوشمند به همراه قابلیت فرمان‌برداری از فرمان‌های صوتی است. Mui یک استارتاپ تازه است که توسط شتاب‌دهنده‌ی مشهور KickStarterحمایت شده است و توانسته تاکنون مبلغی پیش از ۱۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کند.

 

این پنل چوبی زمانی که خاموش است همانند یک تخته‌ی چوبی خوش‌تراش به نظر می‌رسد و زمانی که روشن است، LED های کوچکی سطح تخته چوب را روشن می‌کنند که باعث می‌شود اطلاعات نمایش داده شود. از آنجایی که LEDها در زیر سطح نازک چوب پنهان شده‌اند، در زمانی که پنل خاموش است، همانند یک تخته چوب دیده می‌شود.

 

 

 اطلاعات

 این پنل به شما اطلاعاتی نظیر دمای اتاق، دمای هوای بیرون، اخبار و … را نمایش می‌دهد. علاوه بر اینها، پنل چوبی Mui می‌توان فرمان‌های صوتی را دریافت کرده و مثلا به پخش موزیک یا … بپردازد.

طراحی آرام‌بخش

 

“طراحی آرام‌بخش” عنوانی است که خود Mui به پنل چوبی هوشمند خود داده است. این پنل در دو رنگ تیره و روشن قابل خرید است و سطح بیرونی آن نیز حساس به لمس می‌باشد. این تخته چوب مجهز به بلوتوث و وای‌فای داخلی است تا قابلیت اتصال به اینترنت و سایر لوازم هوشمند خانه را داشته باشد. این پنل هنوز با تمامی وسایل و سیستم‌های هوشمند خانه‌ها سازگارنیست اما با برخی از برند‌های این بازار مانند Nest، Google، Pilips Hue و … می‌تواند کار کند.

 تمام

نیلوفر بازدید : 92 جمعه 17 خرداد 1398 نظرات (0)

کسب درآمد از ppc

Image result for ‫تبلیغات کلیکی‬‎

نام های دیگر ppc؛ کسب درآمد از مشاهده آگهی یا کسب درآمد با دیدن تبلیغ است. کسب درآمد از تبلیغات ppc رایج ترین روش موجود در سطح نت است. این روش به این صورت است که کاربران در ازای مشاهده هر بازدید در یک سایت و گذراندن زمان مشخص شده روی تبلیغ موردنظر، هزینه ای را دریافت میکنند. این هزینه، هزینه بسیار کم و اندکی است و اگر بخواهید از آن درآمد کسب کنید با زمان زیادی را برای ان صرف کنید.

هر نمایش

هزینه پرداختی بابت هر نمایش و کلیک شاید نهایتا معادل با چند ریال باشد و از این رو نمیتوان به صورت یک درآمد  مناسب روی این روش کسب درآمدی حساب کرد.

گاها بعضی از سایت ها اقدام به ایجاد تفاوت هایی در این روش میکنند. به طور مثال کاربران را تشویق به جذب زیر مجموعه میکنند و پس از آن، به ازای تبلیغاتی که زیر مجموعه های این افراد جذب کرده اند، به آنها نیز پاداشی تعلق میگیرد.

کسب درآمد از ptc

در روش ptc روش کار کمی متفاوت است. به این صورت که کاربر نیازی به کلیک و مشاهده تبلیغات مختلف ندارد. در این روش کاربر با استفاده از مخاطبان سایت یا وبلاگ خود و قرار دادن تبلیغات در سایت، به کسب درآمد میپردازد. به طور مثال تصور کنید که شما صاحب یک سایت سرگرمی با میانگین 200 بازدید روزانه هستید. زمانی که تبلیغات و بنر های تبلیغاتی را در سایت خود قرار دهید، به ازای هر کلیکی که بر روی این بنر ها انجام شود، درآمدی به شما تعلق میگیرد.

 

 

 

 

 

 

درصورتی که سایت شما دارای بازدید کننده خارجی باشد و بتوانید مخاطبان خارجی جذب کنید، به دلیل بالا بودن قیمت دلار میتوانید درآمد بسیار خوبی را از آن داشته باشید. درآمد این روش با استفاده از سایت های ایرانی نیز نسبتا مناسب است و میتوان روی آن حساب کرد.

آیا کسب درآمد کلیکی به صرفه است؟

در ادامه میخواهیم کسب درآمد کلیکی و روش های آن را به صورت کلی مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی کسب درآمد از روش ppc

اگر به فکر کسب درآمد از روش ppc هستید، باید این را بدانید که درآمد این کار واقعا کم است. مخصوصا اگر شما علاقه به همکاری با سایت های ایرانی داشته باشید. زیرا نهایت درآمدی که میتوانید بابت هر نمایش تبلیغ در سایت های ایرانی دریافت کنید نهایتا 10 تومان است و تعداد نمایشات نیز دارای محدودیت هایی است.

 

نیلوفر بازدید : 82 پنجشنبه 16 خرداد 1398 نظرات (0)

Image result for ‫روشن شدن اتوماتیک کامپیوتر‬‎

 

روش ها

روش های مختلفی برای روشن شدن اتوماتیک کامپیوتر وجود دارد که یکی از آنها با استفاده از تنظیمات بایوس مادربورد می باشد که در آنجا زمان دلخواه را برای روشن شدن کامپیوتر ثبت می کنید تا در ان زمان سیستم شما روشن شود . برای وارد شدن به این قسمت باید پش از روشن شدن کامپیوتر دکمه Delete را چند بار بزنید . برای چگونگی انجام این کار با تبلیغات گسترده همراه باشید.


تنظیماتی برای روشن شدن اتوماتیک کامپیوتر

بدین منظور

پس از روشن کردن کامپیوتر ، چندین بار دکمه Delete را بزنید تا وارد تنظیمات بایوس مادربورد شوید.

ویژگی های ویندوز ۱۰ که کمتر می دانید

حالا به Power Management Setup بروید.

PWron/Resume by alarm را با فشردن Enter به حالت Enable دربیاورید.

سپس در قسمت Date alarm تاریخ و در Time alarm زمان دقیق روشن شدن اتوماتیک کامپیوتر را وارد نمایید.

 

 

با فشردن کلید F10 تنظیمات را ذخیره کنید. اکنون کافی است سیستم را خاموش کنید و منتظر بمانید در زمانی که تعیین کرده اید روشن شود.

 

موفق باشید

نیلوفر بازدید : 99 چهارشنبه 15 خرداد 1398 نظرات (0)

 

Image result for ‫بالا بردن سرعت ویندوز ۱۰‬‎

 

 

سیستم جدید 

زمانی که شما یک سیستم جدید را خریداری می کنید برنامه هایی توسط فروشنده روی آن نصب می شود که شاید نیازی هم به آنها نداشته باشید . با این برنامه بعد از طی مدتی سیستم شما کند می شود و باعث بروز مشکلاتی می شود و کار با ویندوز را برای شما خسته کننده می کند 


برای حل مشکل  کندشدن و کند بودن سیستم باید کامپیوتر را مثل روز اول رفرش تا از حالت کندی درآید

Microsoft’s Refresh Windows tool

برای این کار شرکت مایکروسافت برنامه‌ای به نام Microsoft’s Refresh Windows tool دارد که همه برنامه‌های بی استفاده را پاک کرده و سیستم را مثل روز اول تحویل شما می‌دهد. حتی نرم‌افزارهای نصب‌شده توسط فروشنده را نیز پاک می‌کند.

اگر شما هم تصمیم به رفرش کردن سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ گرفته اید مراحل زیر  را انجام دهید:

{نرم‌افزارهایی که قبلا خریده و نصب‌کرده‌اید نیز پاک می‌شود}

در ابتدا از منوی استارت به ستینگز و سپس به The category for Update & security بروید.

Update & security window 

در بخش Update & security window روی Recovery که در سمت چپ دیده می‌شود، کلیک کنید.

نیلوفر بازدید : 88 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

Image result for ‫امنیت اطلاعات‬‎

هر آنچه که شما ارسال می کنید دائمی است.

این را بدانید که هر اطلاعاتی که شما در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید دائمی است. قبل از آن که هر مطلبی را ارسال کنید به خوبی در مورد آن فکر کنید.


تنظیمات حریم خصوصی

از تنظیمات حریم خصوصی به منظور این که، بتوانید کنترل کنید چه کسانی اطلاعات شخصی شما را مشاهده می نمایند استفاده کنید.
سیاست های حریم خصوصی سایت و شبکه اجتماعی را که از آن استفاده می کنید، مطالعه نمایید و بدانید که آن شبکه اجتماعی از اطلاعات شما چه استفاده هایی می کند.


هرگز از رمز های یکسان برای چند حساب کاربری استفاده نکنید.

این مسئله فقط مربوط به شبکه های اجتماعی نیست، بلکه برای تمامی حساب ها باید این امر رعایت شود. رعایت این مسئله باعث می شود، در صورتی که به یکی از حساب های شما نفوذ شود،حساب دیگر در معرض خطر قرار نگیرد.

اجازه ندهید سایت شبکه اجتماعی دفترچه آدرس ایمیل شما را اسکن کند.

هنگامی که شما حساب کاربری خود را ایجاد می کنید، ممکن است از شما سوال شود که آیا می خواهید "دوستان خود را پیدا کنید" با ارائه آدرس ایمیل خود، سایت می تواند دفترچه آدرس ایمیل شما را به منظور پیدا کردن دوستان شما اگر در شبکه اجتماعی باشند برسی و اسکن کند. همچنین سایت از این اطلاعات استفاده می کند و اطلاعات را برای تمام افراد لیست تماس می فرستد.

استفاده از شبکه های اجتماعی در محل کار، کار درستی نیست.

دسترسی به سایت های شبکه های اجتماعی در محل کار از طریق سیستم ها و کامپیوترهای محل کار شما را با ریسک حملات ویروسی مواجه می کند. برای مثال، با باز کردن پیوست یک ایمیل و یا با کلیک کردن بر روی لینک دانلود یک برنامه، کامپیوتر محل کار شما می تواند آلوده به بد افزارها و برنامه های مخرب شود و اطلاعات مورد سرقت قرار گیرد

 

تمام شد

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سالها تجربه در تبلیغات اینترنتی آنلاین tablighegostarde.ir pop-ad.ir tablighateonline.ir http://niketablighat.ir/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 2,549
  • بازدید کلی : 21,281