loading...
niketablighat.ir
نیلوفر بازدید : 76 دوشنبه 13 خرداد 1398 نظرات (0)

 این همه قفل و کلید های جورواجور به چه درد ما می خورد؟

 


خب معلوم است، این قفل ها برای درب و پنجره ها، ماشین ها، خانه ها، کمد، گاوصندوق و... ساخته شده اند تا بتوانند از دزدی و سرقت جلوگیری کنند. جالب است بدانید هرچه خانه و ماشین و سایر وسائل ما از ارزش بیشتری برخوردار باشند قطعاً از قفل های ایمن تر بهتری استفاده می کنیم. چون این وسائل را به سادگی بدست نیاورده ایم که آنها را به آسانی از دست بدهیم،

 حفظ و نگهداری

بنابراین تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ و نگهداری آنان به کار خواهیم گرفت. ولی متأسفانه بعضی از آدم ها خیلی به امنیت مال و اموال خودشان اهمیت نمی دهند و از قفل و کلیدهای بی ارزش استفاده می کنند. این در حالی است که برای بعضی از افراد خیلی مهم است که امنیت خودشان را بالا ببرند و به این ضرب المثل اعتقاد دارند که "کار از محکم کاری عیب نمی کند".

رمز عبور

 این مطالب چه ربطی به فضای سایبر و بحث خودمان یعنی همان فضای مجازی، اینترنت، کامپیوتر و گوشی و از این قبیل دارد.


فضای مجازی هم، دقیقاً مثل فضای واقعی است و در این فضا هم دزد و کلاهبردار وجود دارد و هم آدم خوب و بد و خیلی چیزای مشترک دیگر. به طور کلی فضای مجازی دقیقاً مثل فضای واقعی است. یعنی همان کارهایی را که ما در دنیای واقعی و زندگی روزمره خود انجام می دهیم، دقیقاً همانها را می توانیم در فضای مجازی هم انجام دهیم.

 

دوستی، آموزش و یادگیری، کلاس های درسی و انجام تحقیق و تحصیل، حتی کسب و کار و درآمد زایی و خیلی کارهایی دیگر که همه شما از آنها مطلع هستید و در مورد این مسائل اطلاعات کامل و کافی دارید.

رمز عبور

 

 

 

 فضای مجازی


بعضی از جرم هایی هم که در فضای واقعی اتفاق می افتد دقیقاً در فضای مجازی هم اتفاق می افتد. جرائمی مثل مزاحمت و کلاهبرداری یا حتی دزدی و سرقت. اگر یادتان باشد گفتیم که مردم با نصب دزدگیر و قفل های کوچک و بزرگ سعی میکنند جلوی دزدی و سرقت را بگیرند، ولی به نظر شما آیا می شود با نصب کردن دزدگیر و قفل جلوی دزدان اینترنتی را هم گرفت؟؟

 


در جواب باید گفت

 

البته که می شود. در این فضا هم قفل هایی وجود دارد که می توان به وسیله آنها از وسائل و تجهیزات مجازی خود محافظت کرد و قفل های خوب و محکم به وسائل و تجهیزات خودمان بزنیم

نیلوفر بازدید : 75 یکشنبه 12 خرداد 1398 نظرات (0)

 

Image result for ‫فرهنگ وب گردی‬‎

اطلاعات شخصی

 

اگر در اينترنت با فرد جديدي آشنا شديد اصلا از نام و نام خانوادگي خود و اطلاعات مربوط به پدر و مادر، خواهر و برادر خود براي او صحبت نكنيد. از چيزهايي كه شما را خوشحال و يا ناراحت مي كند حرف نزنيد چون او مي تواند با دانستن اين موارد شما را بهتر بشناسد و براي شما مشكل ايجاد كند. اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه حتما در مورد اين گفتگو و فردي كه با شما صحبت كرده است با پدر و مادر خود صحبت كنيد و از آنها بخواهيد كه صحبت¬هايي كه با او كرده ايد را بخوانند و نظرشان را بگويند

 

حرف والدین

اگر پدر و مادر شما بعد از اين كار از شما خواستند كه ديگر با آن فرد صحبت نكنيد حتما حرف آنها را گوش داده و به آن عمل كنيد چون هيچ كس براي شما دلسوز تر از پدر و مادر نيست.حتي اگر بعد از چندين بار صحبت كردن و دانستن نظر پدر و مادر در مورد فردي كه با شما در اينترنت صحبت كرده است خواستيد آن فرد را ببينيد بازهم اين كار را نكنيد.

 

گول زدن

 

اينترنت دنياي بسيار بزرگي است و هر كسي مي تواند حرفهايي را كه دوست دارد در آنجا بزند پس بايد دقت كنيم كه ممكن است تمام حرفهايي كه ديگران به شما مي زنند دروغ باشد و شما گول بخوريد. مثلا به شما گفته شود كه هم سن و سال شما هستند و يا اينكه خانه آنها در نزديكي خانه شماست كه مي تواند اينطور نباشد.

 

هر آنچه که شما ارسال می کنید دائمی است.

 

این را بدانید که هر اطلاعاتی که شما در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید دائمی است. قبل از آن که هر مطلبی را ارسال کنید به خوبی در مورد آن فکر کنید.

 

موفق باشید

نیلوفر بازدید : 75 شنبه 11 خرداد 1398 نظرات (0)

 

سینما

Image result for ‫تمام تاثیرات اینترنت‬‎

سینما می‌تواند نقش آموزشی داشته باشد یا برعکس برای بدآموزی به کار برود. رایانه و اینترنت نیز به عنوان فناوری‌های نوین ارتباطی برای بهبود زندگی و تسریع در آموزش و پژوهش و تماس طبعا مفید است اما اگر به عنوان وسیله وقت‌گذرانی یا پراکندن اخبار نادرست یا القای موضوعات مخدوش استفاده شود مضر است.


در عین حال باید توجه داشت که در دنیای مجازی الکترونیک و اینترنت موضوع های پیچیده دیگری هم موجود است که به عنوان مشکل قابل طرح است، از جمله اعتیاد به اینترنت که ممکن است بخش عمده‌ای از اوقات شبانه‌روز کاربر را به خود اختصاص دهد و او را از زندگی واقعی دور کند و وی را از خواب و خوراک و تحرک بازدارد.

اعتیاد

مانند هر اعتیاد دیگری، اعتیاد به اینترنت باعث می‌شود که فرد هر روز وقت بیشتری را نسبت به گذشته به آن اختصاص دهد، اولویت اول زندگی خود را جست‌وجو در اینترنت ببیند، اگر نتواند به کار با اینترنت بپردازد عصبی و بی‌قرار و پرخاشگر شود و به تدریج تحصیل، کار، زندگی خانوادگی و دوستی‌های خود را در راه اینترنت کنار بگذارد و تبدیل به موجودی عاطل و باطل شود.

 

قتل‌های دسته‌جمعی

 


ریشه بسیاری از قتل‌های دسته‌جمعی در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های جوامع صنعتی در این امر نهفته است. چاقی، دیابت، فشارخون همراه با اختلالات خواب که ناشی از عدم تحرک و فشار روانی است گریبانگیر بخش عمده‌ای از کاربران افراطی اینترنت می‌شود.

خطر دیگر وابستگی افراطی به رایانه و اینترنت این است که فرد را به تدریج با روابط و عواطف انسانی بیگانه می‌کند. این موضوع به ویژه در کودکان و نوجوانان صدق می‌کند که در برابر بازی‌های کامپیوتری آسیب‌پذیرند و چنان محو این بازی‌ها یا امکانات انحرافی موجود در اینترنت می‌شوند که از روابط انسانی غافل می‌شوند و قدرت تماس با انسان‌های دیگر را از دست می‌دهند و به موجوداتی منزوی، گوشه‌گیر و پرخاشگر تبدیل می‌شوند.

بازی‌های کامپیوتری

از آنجا که در این بازی‌های کامپیوتری حمله و قتل اساس بازی را تشکیل می‌دهد این کودکان و نوجوانان حساسیت خویش را به این موضوعات از دست می‌دهند و پرخاشگری و جنایت برایشان امری عادی جلوه می‌کند که به سادگی قابل انجام یا قابل پذیرش است.

 

 

نیلوفر بازدید : 116 جمعه 10 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

Image result for ‫آیا می‌توان لیست فالورها یا فالویینگ‌های خود را مخفی کرد؟‬‎

آیا می‌توان لیست فالورها یا فالویینگ‌های خود را مخفی کرد؟ 

 


خیر. تمامی افرادی که شما را دنبال می‌کنند قادر به دیدن فالورها و فالویینگ‌های شما هستند و تنها می‌توانید با Private کردن پروفایل خود پس از اجازه شما امکان دنبال کردنتان را به کاربران بدهید.


چه فعالیت‌هایی باعث بلاک شدن و محدود شدن اکانت می‌شود؟ 


قرار دادن تبلیغات در قسمت نظرات / ارسال تصاویر حاوی خشونت، کلمات رکیک یا تصاویر عریان / ارسال بیش از حد دایرکت / فحاشی / استفاده از اینستاگرام بر روی چند گوشی و با چندین آی‌پی متفاوت در طول مدت کوتاه


ممبر فیک چگونه کار میکند


اکانت من محدود (بلاک) شده و امکان فالو/لایک/کامنت ندارم؛ چقدر باید برای رفع این محدودیت صبر کنم؟


به گفته اینستاگرام این محدودیت ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد و همچنین راهی به جز صبر کردن ندارید.



در هنگام باز کردن صفحه اینستاگرام، صفحه ای باز می‌شود که از من کد امنیتیمی‌خواهد. راه‌حل چیست؟


پاسخ: این مشکل به این دلیل است که در هنگام ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد نکرده‌اید. برای رفع مشکل شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و منتظر دریافت کد بمانید. این کار را فقط برای یک بار انجام دهید

 

در صورت عدم دریافت کد آن را با یک شماره همراه دیگر ترجیحاً غیر از همراه اول امتحان کنید. از ارسال چندین باره درخواستخودداری کنید چون با انجام این کار کدهای ارسال شده قبلی که احتمالاً دریافت خواهید کرد نامعتبر شده و پس ازچندین مرتبه دیگر کدی برایتان ارسال نخواهد شد. این مشکل راه‌حل دیگری ندارد!

نیلوفر بازدید : 63 پنجشنبه 09 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

 به منظور تشکیل گروه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید

 

Image result for ‫به منظور تشکیل گروه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید‬‎

۱-پس از ورود به اکانت اینستاگرام وارد بخش هوم (Home) که با نماد یک خانه در منو زیرین اینستاگرام ارائه شده است شوید.

۲-در سمت راست و گوشه بالایی صفحه یک نماد شبیه به مکعب وجود دارد که باید آن را فشار دهید.

۳-سپس نماد “بعلاوه” در قسمت بالا و گوشه سمت راست صفحه را فشار دهید.

۴-در اینجا می‌بایست بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید. گزینه Send Photo or Video منجر به ارسال عکس یا ویدیو می‌شود و گزینه Send Message به منظور ارسال پیام متنی استفاده خواهد شد.

۵- در این مرحله می‌توانید لیست افرادی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید را انتخاب کنید و اعضای گروه اینستاگرامی خود را مشخص کنید.

۶-در نهایت با زدن گزینه Send محتوا را برای اعضای گروهتان ارسال کنید.

با انجام این اقدامات گروه اینستاگرامی شما ساخته شده است و شما می-توانید از طریق این گروه با دیگر اعضا در ارتباط بوده و در گروه فعالیت داشته باشید.


نحوه قرار دادن یا عوض کردن اسم گروه در اینستاگرام

در صورتی که تمایل به تغییر اسم گروه اینستاگرامی خود دارید می‌بایست وارد صفحه گروه شوید، در بالای صفحه کادری قرار دارد که داخل آن نوشته شده: Name this group… . برای تعیین یا تغییر نام گروه کافیست نامِ مورد نظر را در این کادر وارد کنید.

البته ممکن است که گزینه‌ی Name this group در بالای صفحه نباشد، که در این حالت می‌بایست آیکون شبیه به علامت تعجب را در گوشه صفحه انتخاب کنید، سپس در کادر باز شده در صفحه‌ی بعد، نام مورد نظر خود برای گروه را انتخاب کنید. در نهایت و با انتخاب گزینه‌ی Done می‌توانید نام انتخاب شده را ذخیره کنید.

چگونه افراد را به گروه اینستاگرام اضافه (Add) کنید؟

۱-از قسمت دایرکت، گروهی که ساخته‌اید را انتخاب کنید و وارد آن شوید.

۲- سپس بر روی علامتی که شبیه علامت تعجب است، تپ کنید.

۳- گزینه ی add people را بزنید و یا اسم فرد مورد نظر را تیک بزنید. و در آخر گزینه ی Done را بزنید.

 

تا مقاله بعدی موفق باشید

 

نیلوفر بازدید : 72 چهارشنبه 08 خرداد 1398 نظرات (0)

 

انواع دیواره‌های آتش

 

 

Image result for ‫انواع دیواره‌های آتش‬‎

 

سه دسته تقسیم بندی عمومی برای سیستم‌های فایروال در نظر گرفته شده است. البته این امکان هم وجود دارد که یک سیستم بتواند ترکیبی از گونه‌های مختلف فایروال را هم‌زمان استفاده کند.

تصفیه‌کننده بسته‌های اطلاعاتی عبوری

این گونه از فایروال‌ها سعی دارند تا براساس قانون خاصی بسته‌ها را متوقف کنند. این قانون ممکن است به جهت حرکت بسته، پروتکل مورد استفاده، آدرس فرستنده، شماره پورت پرتکل (مثلاً در TCP/IP)، واسطه فیزیکی و … بستگی داشته باشد.

بازرسی‌کننده سطوح بالاتر شبکه

این مدل مانند مدل قبلی است اما به دلیل داشتن آگاهی از تمامی لایه‌ها و سطوح مختلف در stack پروتکل هوشمندتر عمل می‌کند. این‌گونه سیستم‌ها حافظه دارند و اجازه می‌دهند که به یک بسته اطلاعاتی نه به صورت مجزا بلکه به عنوان بخشی از جریان داده‌ها نگاه شود.

سرویس دهنده پروکسی

سرویس دهنده پروکسی مانند یک یا چند سیستم که به نظر می‌رسد خدماتی را به خارج می‌دهند، عمل کرده ولی به عنوان پروکسی برای سیستم اصلی فعالیت می‌کند. بنابراین سیستم خارجی مستقیم به سیستم درونی وصل نشده و پروکسی بین آنها قرار دارد. این پیاده سازی می‌تواند در سطح نرم افزار یا سخت افزار باشد.

کارایی و سطح امنیت پیشنهادی فایروال‌ها متفاوت است و این موضوع باعث شده که بتوان فایروال‌ها را در ۵ گروه مختلف تقسیم بندی نمود.

فایروال سطح مدار (Circuit-Level)

فایروال‌های سطح مدار برای ارتباطات TCP به عنوان یک رله عمل می‌کنند. ارتباط TCP ابتدا با این فایروال‌ها انجام شده و فقط در این حالت است که اجازه می‌دهند داده به سمت رایانه مقصد حرکت کند. این نوع از فایروال‌ها داده‌ی درون بسته را بررسی نمی‌کنند و این امر باعث شده که سرعت بالایی داشته باشند.

منظور از فایروال یا دیواره آتش چیست ؟

 

فایروال پروکسی سرور

این گروه از فایروال‌ها، بسته‌های اطلاعات در لایه کاربرد را بررسی می‌کنند. پروکسی سرور درخواست ارائه شده توسط برنامه‌های کاربردی داخلی و پست خود را قطع و خود پاسخگو خواهد بود. در این روش از ارتباط مستقیم برنامه با سرورها و برنامه‌های کاربردی خارجی جلوگیری شده و امنیت هم بالاست. چون این فایروال‌ها، فایروال سطح کاربرد هستند، می‌توان بر مبنای پروتکل‌ها محدودیت‌هایی را ایجاد کرد. این گروه از فایروال‌ها محتوای بسته‌های داده‌ای را بررسی و محدودیت اعمال می‌کنند. سرعت این گروه به دلیل بررسی محتوای بسته‌ها پایین است. همچنین کارایی پایینی دارند زیرا باید ترافیک ورودی و اطلاعات برنامه‌های کاربردی کاربر انتهایی را پردازش کنند.

فیلترهای Nosstateful packet

نحوه کار این گروه ساده است. آنها در مسیر یک شبکه قرار می‌گیرند و از طریق دسته‌ای از قواعد، به بعضی از بسته‌ها اجازه عبور می‌دهند و به بعضی نه. این تصمیمات براساس اطلاعات آدرس دهی موجود در پروتکل‌های لایه شبکه مانند IP و در بعضی موارد با توجه به اطلاعات موجود در پروتکل‌های لایه انتقال مانند سرآیندهای TCP و UDP اتخاذ می‌شوند. این فیلترها برای اینکه بتوانند به خوبی عمل کنند باید فهم خوبی از کاربرد سرویس‌های مورد نیاز شبکه داشته باشند.

فیلترهای Stateful Packet

این گروه از فایروال‌ها بسیار باهوشتر از فیلترهای ساده هستند و می‌توانند ترافیک‌های ورودی را بلوکه کنند. این فیلترها مکانیزم اصلی مورد استفاده جهت پیاده‌سازی فایروال در شبکه‌های مدرن هستند. آنها رد پای اطلاعات مختلف را از طریق بسته‌هایی که در حال عبور هستند، ثبت می‌کنند. بسیاری از فیلترهای جدید Stateful می‌توانند پروتکل‌های لایه کاربرد مانند FTP و HTTP را تشخیص و دسترسی را کنترل کنند.

 

نیلوفر بازدید : 72 سه شنبه 07 خرداد 1398 نظرات (0)

آنچه از اینستاگرام باید بدانید

 


Related image

هایلایت های اینستاگرام


آیا می توان به استوری ها و یا لایو های اینستاگرام حتی پس از ناپدید شدن آن ها در استوری دسترسی داشت؟ هایلایت ها در زیر بیو ظاهر می شوند.

برنامه

برنامه نرم افزاری دانلود شده برای دستگاه تلفن همراه شما است که امکان دسترسی به سایت اینستاگرام را فراهم می کند.

دو بار ضربه آهسته بزن

به معنی  یا لایک کردن پست است. شما این کار را انجام می دهید تا به افراد اجازه دهید اطلاع داشته باشند شما با دوبار ضربه زدن به عکس های آنان پست هایشان را لایک کرده اید. دوبار کلیک روی تصاویر به معنای نشان دادن عشق خود به آن ها است!

ایموجی( شکلک)

ایموجی ها آیکون های کوچیکی هستند که جدیدترین تلفن های هوشمند قبل از بارگذاری به آن ها خواهند داشت.

مانند برنامه SwiftKey یک صفحه کلید هوشمند + ایموجی ها نامیده می شود

فیلترهای  اینستاگرام و اصطلاحات عمومی اینستاگرام

یک فیچر ویرایشی که می توان برای ارتقاء فیچرها و رنگ ها به پست خود اعمال کرد.

 

 

فالوورها

به کاربران اینستاگرامی که کاربران اینستاگرامی دیگری را فالو می کنند.

فالوئینگ

وقتی افراد کاربر اینستاگرام را فالو می کنند.

گالری

مجموعه ای از پست های اینستاگرام کاربر است.

هشتگ

نماد “#”در مقابل یک کلمه کلیدی قرار می گیرد. هشتگ ها باید کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط با شرح پست باشند.آن ها تگ های قابل جستجو در اینستاگرام هستند.

خانه (Home)

صفحه اصلی به فهرستی از فعالیت همه کاربرانی که شما فالو کردید می گویند. همچنین به عنوان خوراک (feed) هم نامیده می شود.

اینستامیت

محلی برای گرفتن عکس های اینستاگرام توسط اعضای جامعه اینستاگرامی می گویند.

اینستاویدیو

اغلب برای توصیف ویژگی های ویدیوی اینستاگرام به کار می رود.

لیترگرام (Latergram)

هنگامی که شما از هشتگ ها برای پست کردن در اینستاگرام بعد از وقوع زمان اتفاق افتاده استفاده می کنید. شما می توانید هشتگ #Latergram را اضافه کنید. این یکی دیگر از اصطلاحات عمومی اینستاگرام است.

فید اخبار  (News feed)

جدیدترین پست ها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کسانی که دنبال می‌کنید در این بخش قابل مشاهده است. با کلیک بر روی آیکون ‘خانه’ در نوار پیمایش زیرین برنامه، میتوان به فید اخبار دسترسی داشت.

تمام شد

 
نیلوفر بازدید : 65 دوشنبه 06 خرداد 1398 نظرات (0)

پهنای باند

 


 

 

خیلی دور نیست که نتوانیم به یاد بیاوریم ، فناوری از نظر ما تازه ای را که بدون اشغال کردن خطوط تلفن با آن می توانستیم به اینترنت متصل شویم. برای ما که هنوز هم که هنوز است اینترنت پرسرعت و کم سرعت در عمل فرق چندانی با هم ندارند ، همین اشغال نماندن تلفن و رهایی از بگو مگو با خانواده ها مهمترین مزیت ای دی اس ال ها محسوب می شد ؛ اما اساس این فناوری چیست و چطور کار می کند که با وجود فناوری های جدیدتر هنوز هم بین ما محبوب است ؟

 

چگونه کار می کند ؟

نامتقارن بودن در توصیف ای دی اس ال یعنی پهنای دو باندی که در این روش وجود دارد متفاوت است. از ۲۵ کیلوهرتز تا ۱۳۸ کیلوهرتز ، باند پایین هستند که برای ارسال اطلاعات استفاده می شود. ۱۳۸ تا ۱۰۲۴ کیلوهرتز هم پهنای باند بالا ، برای دانلود و دریافت اطلاعات. یعنی در این سیستم سرعت دانلود چند برابر سرعت آپلود کردن فایل است. در ای دی اس ال ۲ پلاس که آخرین نسل این فناوری است ، این سرعت به ۲۵ مگابیت بر ثانیه رسیده.

 

چه تجهیزاتی می خواهد ؟

دو نوع مودم دارند. بی سیم و سیم دار ، در مودم وایرلس ، روتر امواج را به صورت بی سیم در فضا پخش می کند و با گجت های مجهز به وای فای می توانید تا فاصله حداکثر ۵۰ متری به اینترنت متصل شوید.

 

چه کسانی استفاده کنند ؟

ای دی اس ال ها بین کاربران خانگی ایران بیشترین محبوبیت را دارند ؛ خصوصا اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سیستم کابلی فرسوده نیست ، ای دی اس ال ها می توانند انتخاب مناسبی باشند. هم هزینه شان نسبت به سیستم های بی سیم ارزان تر است و هم شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند ، بیشتر و متنوع ترند و بازارشان انحصاری نیست.

 

خط ویژه

وای فام برای عموم افراد حکم اسم مستعار تمام روش های بی سیم را دارد. مردم به هر امکان ارتباط آزادی می گویند وای فای. تصور اشتباه و رایج دیگر این است که وای فای را همان وایرلس می دانند ، در صورتی که وای فای یک نام کاملا مستقل و تجاری است. وای فای و وایمکس تا حدی مشابه هم کار می کند اما دقیقا یک نوع فناوری نیستند.

وای فای به نوعی فناوری پیشرفته بلوتوث است. دستگاه های مجهز به درگاه وای فای مثل رادیو عمل کرده و امواج رادیویی را دریافت می کنند ، اما تفاوت اصلی آنها در این است که این رادیوها قادر هستند اطلاعات به شکل صفر و یکِ دیجیتالی را به حالت امواج رادیویی تبدیل کنند و بعد منتقل کنند.

وای فای عمل ارسال و دریافت را روی فرکانس های ۲٫۵ گیگاهرتزی یا ۵ گیگاهرتزی انجام می دهد و این اطلاعات لزوما داده هایی نیستند که شما از شبکه جهانی اینترنت بگیرید یا به آن ارسال کنید. بسته به نوع استاندارد ، سرعت انتقال داده از ۱۱ تا ۳۰ مگابیت در ثانیه در انواع وای فای ها متفاوت است و برد آن هم ۵۰ تا ۱۰۰ متر است که از نقاط ضعف اصلی و تمایز آن با وایمکس است.

 

چطور کار می کند ؟

در اصل وای فای بدون هیچگونه ارتباط کابلی بین فرستنده و گیرنده کار می کند. ارتباط بین فرستنده و گیرنده از طریق فرکانس رادیویی صورت می گیرد. فرکانس رادیویی در یک طیف الکترومغناطیسی مشخصی برای انتشار اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

پایه و اساس هر شبکه بی سیم اکسس پوینت ها هستند. وظیفه اصلی اکسس پوینت ها انتشار سیگنال شبکه بی سیم است. کامپیوترها و دستگاه های دیگر این سیگنال را دریافت می کنند و از طریق اکسس پوینت از شبکه های محلی به شبکه (و اینترنت) وصل می شوند. در صورتی که وایمکس ها به شبکه های جهانی متصل می شوند.

 

موفق باشید

 

 

نیلوفر بازدید : 85 یکشنبه 05 خرداد 1398 نظرات (0)
 

راحتی در بازاریابی و تأیید پروژه با طراحی توسط تری دی مکس :

مدل های سه بعدی ارائه شده توسط نرم افزار تری دی مکس در طراحی غرفه های نمایشگاهی بسیار جذاب تر و رضایت بخش تر از مدل های دو بعدی می باشد
و با استفاده از این طراحی های صورت گرفته توسط تری دی مکس می توان نظر مشتریان بیشتری را به طرح خود جلبنمود
و به این ترتیب نرخ تصویب پروژه نیز در ساخت و ساز ، سریع تر انجام می پذیرد .

برای سهولت بازاریابی و تأیید پروژه ، به کاربردن نرم افزار تری دی مکس ،
به دلیل قابلیت های سه بعدی و امکان انجام طراحی های سه بعدی توصیه می شود ؛
زیرا طرح های خلاقانه و بی نظیر ایجاد شده توسط ۳Ds Max مشتری را جذب می نماید
و به این ترتیب میزان موفقیت هر طرح به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند .

 

 

ویرایش و اصلاحات آسان در مدل سازی : با استفاده از طرح و مدل های ارائه شده توسط نرم افزار تری دی مکس در طراحی غرفه های نمایشگاهی ، می توان غرفه ها را از زاویه های گوناگون مورد بررسی قرار داد و در صورت وجود ایرادی در طرح، نسبت به رفع آن اقدام نمود .
در یک مدل سه بعدی ، تغییرات جزئی و یا اصلی ، میزان تأثیرگذاری بر طراحی کلی را آسان تر می گرداند و به راحتی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه ، به ایجاد تغییر و اصلاحات مورد نیاز در طرح ها پرداخت و به این ترتیب از هزینه های تغییر و اصلاحات در زمان ساخت و ساز بهمیزان قابل توجهی صرفه جویی نمود . اعمال تغییرات و اصلاحات توسط نرم افزار تری دی مکس در طراحی غرفه های نمایشگاهی سبب ایجاد یک خروجی منحصر به فرد و بسیار عالی برای ساخت و ساز می گردد .

نیلوفر بازدید : 64 شنبه 04 خرداد 1398 نظرات (0)

 کسب درآمد از وبلاگ نویسی


 

در نظر گرفتن دسته بندی وبلاگ های معروف

وبلاگ ها در دسته های بزرگی قرار می گیرند، و بررسی این دسته ها به شما کمک می کند تا دسته مورد نظر برای وبلاگتان را بر اساس سلیقه خود پیدا کنید. به یاد داشته باشید که برای پول ساز بودن وبلاگ، مردم باید مطالب وبلاگ شما را بخوانند. به همین خاطر در ادامه چند دسته بندی محبوب وبلاگ ها را نام می بریم:

  • وبلاگ های شخصی. این وبلاگ ها معمولا به مخاطب این حس را القا می کنند که نویسنده را می شناسند. خوانندگان در این وبلاگ با وبلاگ نویس صحبت می کنند و یا از زندگی روزانه او باخبر می شوند.

  • وبلاگ های سرگرمی های خاص. در این وبلاگ ها می توانید نکاتی آموزنده راجع به سرگرمی های مورد علاقه خود را بنویسید، و خوانندگان را در مورد سرگرمی های خود آگاه سازید.

  • وبلاگ های صنعتی. این وبلاگ ها مخصوص یک رشته یا صنعت خاص هستند. اگر در یک صنعت متخصص هستید و می خواهید تخصصتان را به اشتراک بگذارید، این وبلاگ ها برای شما گزینه مناسبی هستند.

  • وبلاگ های سیاسی. اگر در مورد سیاست آگاهی دارید و می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، یا اگر می خواهید دیدگاه های سیاسی تان را به روشی جالب و سرگرم کننده برای بحث بگذارید، این نوع از وبلاگ برای شما مناسب است.

 انتخاب موضوع وبلاگ

بهترین وبلاگ ها برای وبلاگ نویسی معمولا بر موضوعاتی تمرکز می کنند، که خود وبلاگ نویس به آن علاقه مند باشد. این موضوع می تواند هر چیزی باشد که فکر می کنید در مورد آن می توانید به اندازه کافی صحبت کنید یا اطلاعات بدهید تا توجه دیگران را جلب کنید.

  •  

 مشاهده وبلاگ های معروف


وبلاگ شما می تواند درباره هر موضوعی باشد، اما هنگامی که محدوده موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کردید، به وبلاگ های معروف در این مورد سر بزنید، و به طراحی وبلاگ آن ها و این که در مورد چه چیزهایی می نویسند دقت کنید.

 

 انتخاب نام دامنه و عنوان وبلاگ


نام دامنه و عنوان وبلاگ شما، اولین برخورد مخاطبان با هویت وبلاگ شماست. نام دامنه و عنوان وبلاگ علاوه بر فهماندن موضوع وبلاگ به مخاطبان، وبلاگ شما را در لیست جستجوهای اینترنت قرار می دهد، که برای بازدید سایت و همچنین کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی ضروری است.

  • عنوان وبلاگ شما باید با هویت کلی وبلاگ سازگار باشد.

  • انتخاب کلید واژه مناسب بسیار تاثیر گذار است.

  • باید عنوان وبلاگ دقیقا بیان کند که وبلاگ در مورد چیست. مثلا اگر در مورد مشکلات مو می نویسید، باید دقیقا بیان کنید که کدام مشکل مد نظر شماست.

end

 

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سالها تجربه در تبلیغات اینترنتی آنلاین tablighegostarde.ir pop-ad.ir tablighateonline.ir http://niketablighat.ir/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 2,554
  • بازدید کلی : 21,286